Navigatie

Garantie gebruikte artikelen
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. 38 Dresses adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn en je vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto`s via email melden bij info@38dresses.nl. Binnen 3 werkdagen zullen wij een mogelijke serviceoplossing aanbieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend artikel of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: afgeven van kleur en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen die niet direct na ontvangst geconstateerd zijn en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

De bovenstaande mogelijke serviceoplossingen zijn indicaties. De serviceoplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent. Verzending of ruiling zie het bovenstaande bij: Retournering (m.u.v. de bedenktermijn van 14 dagen).

38 Dresses Service
Wij zien graag dat je tevreden bent over het product en onze service. Bij de interne inkoopselectie word goed gekeken naar het productieproces en het gebruik van hoogwaardige en duurzame materialen. Door monitoring kunnen we vaak al veel mogelijke retouren voorkomen. Artikelen die terug komen worden gerepareerd en verkocht via de tweedehands winkel. Recyclen en milieu staan hoog in het vaandel bij 38 Dresses. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kan je terecht bij de klantenservice via info@38dresses.nl. Het is namelijk voor jou en voor ons belangrijk dat je geheel tevreden bent.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@38dresses.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 

© 2015 - 2017 38 Dresses | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Helaas om aan de wet te voldoen nu ook bij 38 Dresses een koekje (was het maar een echt koekje).. :-) Waarom krijg je koekjes, omdat de site anders niet naar behoren werkt. Wil je alles weten lees dan onderstaande tekst. Fijne dag! Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.